Maln

Igår åkte jag tillbaka hem till Hudik. Så underbart att se min lilla sessa igen. Efter en massa åkande hit och dit för att hämta släpvagn, m.m, så kom vi fram till EM och fick äntligen hämta min älskade soffa. Tung och jävlig var den och inte förrän idag fick jag hjälp att sätta ihop den. Tack Linux (och lite Tommie). Den är riktigt biffig, måste sittas in känner jag och färgen är ganska svart och passar inte mina tapeter. DOH! Men nu är det som det är och jag ska njuta av den fullt ut i mååånga år hoppas jag.

Ellan kom igårkväll och sov över hos oss. Det var inte igår man hade en sleep-over.
Isabelle var snäll och sussade till halvnio. Åkte sen på maxi för att köpa lite gött att ha med på stranden. Hittade även en keps till Bellis (eftersom den andra var på vift). MEN hon envisades med att ha kepsen på huvudet där inne. Och såklart glömmer jag att betala för den. När vi kommer ut ser jag prislappen svischa förbi. Jag är ju en god människa så jag går in och betalar för kepsen. Men det tog en jäkla tid p.g.a osäkra vikarier som måsta springa hit och dit för att kolla hur mycket en festis (!) kostade.

Till slut kom vi fram till Maln. Där väntade Madde, Linda och Ante. Det blev lite sol, bad, ätande och lekande, men sen blev det tok-molningt och vi drog därifrån. Förjäkla långgrunt som vanligt så jag la mig ner som en säl i vattnet bara för att doppa mig. Det var inte ens kallt heller.
Sen gick vi på stan, hem och käkade, fixa soffan och sen blidde det hejdå till Isabelle igen. Jag jobbar en massa i helgen så hon får komma hit på söndag.

Om det är fint i morrn efter jobbet så vill jag bada. 14.30 slutar jag. Hoppas nån är kvar på beachen i såfall :)
Tjingeling!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Anonym

Tack för att du enbart tackar mig LITE! när det faktiskt var jag som var och hämtade den åt dig, och bar in den.. sen bar ut din gamla soffa plus körde den på soptippen, kthnxbye !

2010-07-09 17:21:34
M

Jo jag vet Timmey. Jag skojade till det lite. STORT TACK till dig! :)

2010-07-10 09:45:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0