Sista dagen...

Igår var jag ledig. Spenderade mest hela dagen med att sitta inne med min lilla sjukling. Mot kvällen verkade febern sänkas så då tog vi en liiiten cykeltur. Natten har vart lika jobbiga som dom andra 2-3. Hon har vaknat en gång i timmen och velat ha vatten, täcke och tillslut komma över till min säng. Där blir det trångt och jäkligt. Men vad gör man inte för sin lilla sötnöt...

Sista dagen på Ljusdalsjobbet. Usch så tråkigt. Här skulle jag mer än gärna kunna jobba kvar.
Slutar 14.30, sen ska man kanske träffa Enkan.
I möra åker vi nog till Hudik igen.
Och nästa fredag blir det kolmården helt plötsligt. Ska bli skoj! Synd att jag fick tacka nej till ett pass på sjukhuset bara... Vill ju få någon dag där med då och då så jag inte glömmer bort rutinerna.

Welliwell. Ha en bra dag!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0