Då och nu

Jag vet att lunarstorm är såå ute och att det dör om några dagar. Men eftersom jag har massor med blogginlägg där sen flera år tillbaks så måsta jag ju bli medlem på den nya skiten för man kunde kopiera dit sina inlägg. Jag sitter och kollar igenom lite nu och guud vilket annorlunda liv man hade. Här kommer små snuttar från mitt förra liv. (OBS: Kommer bli väldigt osammanhängande)

Jag i mitt förra liv


Fick presenter från mami idag å sen hon var på kryssning.
En limpa cigg, en minttu och en stor påse salt och blandat.
Perfekt :D


29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag var James bond och skulle suga av en döende gammal kines. Välgörenhet you know.


Hållt på å städat nedervåningen nu.
Kämpa med att få bort en krona som satt sig på snedden i dammsugarn.
Jävla Mange...han som låna den sist.
Men det blir aldrig rent i denna lägenhet. Never. Går inte. Jävla slumkvart.


Gjort köttbullar och hemlagad potatismos...namnam sajja ja då!

Gick ner på ljusdal med madde och emilie...trodde jag skulle pissa på mig....
Sen smet jag in på stadt...
Kom in gratis, gratisdrink och sen satt jag i köket på stadt med ägarn och bartendrarna.
Satt där och rykte hela kvällen.
Sen stod jag utanför och titta på lite slagsmål....
Sen hem och sova.


Igår var det morsdag....gjorde en tårta till mamma....ganska tasigt eftersom hon går på GI-diet nu...men dom andra blev iaf glad!

2007-03-10 02:09

Helan går sjung hopp fadderalallaa

efterfets på judgngsteeet..

jag är solso men linus brajjar hårsprej å järvjäveln snyltar

hejdå

ps jag är inte full emn tangetbordet krånglar såklart


Nu har jag ändrat min press igen...
Men bara för att jag skrev några ord om döden så behöver inte det betyda att jag är en emo-kid...
Mmkay?


snart börjar det....
Hoppas inte att svarta molnet kommer och dödar allihop bara!
(ang. Lost)

Måsta bara informera att tommie kasta ljug rakt i fejjan på mig nyss.
Han påstod att Robert de niro var denzel washingtons svärfar!
Jaa jag går på ta mig fan allt...


Nä dra mig baklänges asså va seg jag är idag...
Nån mer som vill joina ångestklubben?
Ont i nacken och fejjan. Nån som spöa mig igår?


Såå...saknar jag mitt gamla liv?
Ärligt talat: NEJ! Fest onsd, fred, lörd. Förfesterna hölls oftast hos oss på domaregatan. Det var roligt. Men det var då. Mellan alla fester mådde jag bara dåligt och hade inget att göra.

Nä, tacka vet jag blöjbyten, tidiga mornar, in och ut ur bilen, klä på, klä av, och dessa charmiga leenden som man får av någon som älskar en villkorlöst och alla underbara dagar som börjar med orden: Gott mamma? (Sovit gott mamma). Det är mitt liv idag. Vissa säger att livet stannar när man får barn. Mitt liv började för 2 år sen då min älskade prinsessa kom till världen.

Mitt liv idag



<3

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
E

Haha ja jävlar men man ska ju ha gått igenom allt det där med.

2010-07-30 08:14:35
Malle

E: True true :)

2010-07-30 10:16:07
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Madde

hahaha ja jävlar...skummast var ju att du satt i köket på stadt, var var vi då?

Håller med dig, visst var det roligt förr..men det är skönt att ha ett lugnare liv med :)

2010-07-30 16:46:12
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0