Frid och fröjd

Jaa, det är dåligt med uppdateringar när man är i Ljusdal och det är fint väder. Igår låg jag och pressade mest hela dagen. Hann även med att cykla och fika på finess. Ännu mera smaskens med Ellan på kvällen. Isabelle fick bada bassängen och allt är frid och fröjd!

Imorse gick jag på mitt lååånga pass på 26 timmar. Slutar i morrnbitti. Ska väl krypa till kojs snart.
På fredag får man äntligen åka hem över helgen. Jag trivs jättebra här med alla nära och kära men man saknar ju ändå sina egna saker. Förhoppningsvis får man ny soffa till helgen också. Hoppas på fint väder på fredag för då kanske man stannar på utomhusbadet i Delsbo på vägen hem. Vore riktigt skönt.

Ha det gött!
/M

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0