Loppis

Idag har vi haft kvartersloppis i mammas kvarter. Ganska skoj. Tjänade ihop ca. 135 kr :D Inte så mycket men jag är mest glad över att bli av med lite bråte.
Har även hunnit med att äta glass med Ellan. Suttit i solen och blivit rödare. Var en sväng till Låka, sen åkte vi genom skogarna och hem.

I kväll är det finväder och jag tror att hela världen sitter och grillar och dricker drinkar UTOM jag! Alla mina älskade puppor i Ljusdal sitter och myser och 30 årsfest var man bjuden på också. Nä, i morrn ska man jobba. Det borde vara förbjudet att jobba vid sådana tillfällen.

Bellis har somnat och jag sitter och tröstäter polly. Åh polly va gott! Kollar väl på en rulle och hoppas det kommer fler fina kvällar i sommar.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Klart det kommer fler fina kvällar i sommar när du kan vara med :)

2010-06-06 12:06:01
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0