Magsjuka

15.45 ringde dagis och informerade mig om att Isabelle hade spytt ute på gården och hade vart väldigt dålig i magen under dagen. Så då var det till att hämta min stackars stumpelumpa. Ingen pannkaka ville hon ha när vi kom hem. Hon fick avslagen cola som hon drack upp. Sen spydde hon upp den. Svart spya. Mumma! Hon har annars verkat pigg, men somnade jättefort när hon kom i säng. Så nu blir man väl hemma resten av veckan. Hoppas hoppas hoppas inte jag blir smittad.

Kollar på Top Model nu. Är det inne att ha blonda ögonbryn som knappt syns? Hmm...tydligen.

Gud vad jag har tråkigt om kvällarna. What to do? Och ingen vill ju närma sig våra baciller heller. Men hoppas mamma och syster vågar komma i morrn och att Bellis mår bra.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0