Nervvrak

Jag sitter och är ett fullkomligt nervvrak. Grey´s anatomy var inte att leka med i kväll. Det är så jävla spännande! En hel vecka kvar till sista avsnittet. Fy bubblan. Då kommer det bli många tårar.

Idag har stumpan vart pigg. Inga spyor eller bajsningar på hela dagen :P Var till borgarparken på eftermiddagen och lekte av oss lite. Lekte även kurragömma här hemma. Jag räknade och hon gömde sig. Så fort hon ställer sig mot en vägg och håller för ögonen så är hon ju borta :D Jäkla sötunge!

Gjorde hemmagjorda glasspinnar idag. Tog bara saft och la i. Blev ganska gott. Jag har ju jokk bärdryck med smak av blåbär i kylen som jag funderar på att göra samma sak med.

Nu ska jag kika på Nip/Tuck.
I morrn blir det luncha med pappa T. Sen vettetusan. Kanske folk vågar komma i närheten av oss nu...

Natti!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0