Njurgrus

Jag är ganska kass på att blogga när jag är i Ljusdal. Men men...
Åkte hit i fredags. Sen har vi inte gjort så mycket. Mest hoppat studsmatta. Igår var det regn hela dagen och stackars Isabelle fick inte vara ute och hoppa. Vi var till låka i stället.
Idag har jag städat ur bilen och vart på OK och tvättat den så nu skiner den utav bara den. Härligt. Tyvärr brukar det inte vara så länge.

I början av veckan hade ju stumpan magsjuka, men nu är det tvärtom i hennes lilla mage. Usch så ont hon hade när hon bajjade idag. Skrek, grina och skaka. Viktigt att nämna det här, ellerhur? Men jag skriver om det som händer bah. Hur som helst ska jag proppa i henne katrinplommon och har olja i vällingen. Vad mer kan man göra?
Vill inte behöva köra med mikrolax. Mamma berättade att lillebror måsta få det i hennes ålder. -Inge mi-lax, sa han då. Haha stackare. Han har förresten skaffat en blogg: http://njurgrus.blogspot.com
Han har inte alla hemma om man säger så. Men han är rolig ändå.

Isabelle ligger och pratar i sömnen nu. Hehe...
Snart ska jag väl hämta Amanda, sen sova. I morrn: Intro kl. 13. Spännande :)

Pics.

Hopp hopp med morbror Fredde



VEM VA RE?



Söthoppan


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Jag tror att päron är bra för magen också!

2010-06-14 17:10:29
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0