Sommardag

Idag har det vart en riktigt härlig sommardag. En sån som man upplever allt för sällan. Jag har legat och degat i solen mest hela dagen. Låg på studsmattan och lyssnade på gräsklippare, pippifögglar och andra sommarsaker. Underbart! Isabelle har vart ute hela dagen också. Lekt och donat med allt möjligt. Tommie kom med en ny cykelhjälm så hon fick ta sig en tur med mormor. Medan passade vi på att åka på bolaget. Vilken pärs!! Så mycket folk... T måsta även leta reda på shorts så vi gick på fifty. Där hittade han (jag) ett par snygga shorts med en passande skjorta till. Väldans stiligt! Sen åkte vi upp hit och fikade, käkade lax, och tog fram bassängen så stumpan fick ta sig årets första dopp utomhus. Där trivdes hon som fisken i vattnet.

Nu i kväll har jag cyklat på motionscykeln dom har här, duschat lite, och gjort flätor i håret. Lika bra att förbereda sig i tid :) I morrn börjar jag jobba kl. 10. Då ska vi väl på hembygdsgården med dom boende.
När jag slutat för kvällen så blir det väl kalas på ett eller annat vis.

Men nu är det läggdags. Väckarklockan Bellis brukar vara automatiskt ställd på 6.00 nu förtiden. Zzz...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0