Sooool

Dagen har vart helt underbar. Sol sol sooool! På förmiddagen lekte jag och Bellis lite här och där. Käkade en god lunch. På eftermiddagen åkte vi till Elin och Gabrielle. Fikade och lekte. Det blev en liten catfight över dockvagnen dock, men det är väl bara att vänja sig. Men dom är snälla mot varann också, lite kramar här och där. Och vilket BUS det blir. Båda två gick och torkade näsan på en nytvättad tröja på balkongen. Haha...

Sen åkte vi till babyproffsen. Halva priset på allt, men hittade tyvärr inget som föll oss i smaken. Det var ganska urplockat. Men såpbubblor blev det. Isabelle fullkomligt älskar att blåsa såpbubblor! Vi gick även till dagis och hämtade grejer eftersom det dröjer ett tag tills hon ska dit igen.
Promenerade vidare mot solbågens lekpark. Sen vidare till oss. Fixade med tvätten. Sen gick vi in och badade, haft tv-mys och nu sussar flickan och jag slänger ett öga på tv:n då och då.

I morrn åker vi till Ljusdal och blir kvar där ända tills på TISDAG! Oj oj oj... Brorsan tar studenten i morrn och på måndag ska jag gå introduktion på sommarjobbet. Lika bra att stanna då.
Hoppas innerligt på fint väder så man kan jämna till solbrännan och ta långa cykelturer i helgen :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Jag ska också på studenten imorn! Emelelie går ju äntligen ut nu :) Kanske syns där då =)

2010-06-10 21:40:05
URL: http://cochise.blogg.se/
Lena

ha ha, torkade näsan på en tröja!

Det får mig att minnas när Madeleine var liten, vi var borta och hälsade på och helt plötsligt tog hon duken som låg på Tv:n och snöt sig i, ha ha.

2010-06-10 22:57:49
URL: http://lelibe.blogg.se/
Malle

Haha! Typiskt Madde :P

2010-06-11 08:26:36
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0