Spännande åktur

Började dagen med lite lek och sen lämning på dagis.
Sen åkte jag ner på stan och mötte upp med Jennie. Gick på Jambo och åt en stor lajtbajt, sen kikade vi i affärer och sen måsta jag åka och jobba.

Efter jobbet åkte jag till söderrå. Isabelle var precis på väg in till traktorn med farfar, med hörselskydden på småöronen. Hon såg väldigt fokuserad ut där inne. Var nog en spännande åktur :)
Sen åkte vi hemåt, druckit välling, läst saga och sen la hon sig och jag satte mig i soffan. Inge skrik och grin nu heller. SKÖÖÖNT! Hon babblade på en stund där inne, fick gå och ge täcket. -HEJDÅÅÅ varje gång jag gick ut :)
Nästa projekt får bli sova i eget rum. Men det får gärna dröja för min del. Då skulle jag ligga och vara orolig bara. Jag vill ha min sötnöt i närheten. Innan det blir det ju till att byta säng till en växasäng, eller åtminstone ta bort ena sidan på spjälsängen. Men jag orkar inte behöva bära tillbaka na till sängen om och om igen än. Den kampen får vänta. Fast man kanske lyckas med det också. Nån gång.

I morrn ska vi på buspalatset äntligen. Det var en evighet sen sist. Resten av helgen spenderas hemma. På måndag åker vi till Ljusdal och blir där väääldigt länge.

Nu är det knocked up som gäller.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0