Djur

Igår märkte jag att Isabelle hade ett blåmärke vid ögat. Då frågade jag henne vad som hänt. -Kocka Sally, sa hon. Haha! Det är ju inte roligt att hon krockat med Sally på dagis men otroligt kul att hon kunde berätta det för mig! En till framgång är att hon blivit riktigt grym på att måla gubbar. Hon gör en nästan rund ring med ögon, näsa, mun, öron och hår. Helt underbart! Hon är så DUKTIG!

Idag åkte vi till Ljusdal. Jag fick ledigt i morrn som tur var så då ska vi passa på att ha loppis och träffa tant Elin.
Hoppas det är fint väder och inte blåser lika jäkligt som idag.

Cirkus Maximum är i krokarna också, så vi var till folkparken och hälsade på alla djuren idag. Det var riktigt spännande. Nu får vi hålla tummarna för att nån vinner biljetter till oss även till denna cirkus =) (Inte så man kan köpa själv eller så...)

Här kommer lite bilder.

Elefanterna (en kastade gräs på oss, ganska otrevligt tycker jag)



"Ploppla hästen"



Död kamel?



Ganska lik Linda Rosing om man tittar på läpparna



Spännande



Isabelle tyckte det var kul men lite läskigt att se alla djuren. Hon ville inte gå själv om man säger så. Inte så konstigt då elefanterna är enorma. Kamelerna såg mest bäng ut med sneda pucklar och en låg helt utslagen. Fina hästar dock. Skulle gärna vilja gå på den cirkusen. Får se hur vi gör.

I morrn blir det loppis för fulla muggar. Kom å köööööp (uppe på lilla vintergatan)

Trevlig helg!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0