Karma

På jobbet är det för lugnt. Hemma är det för lugnt. Jag måste få nåt att göra!!! Det är skönt när Isabelle lägger sig och jag kan göra vad som helst här hemma i lugn och ro, men nu finns det INGET att göra. Jag sitter på internet och trökar trots att jag suttit där hela dagen.

Sitter med min lappis i knät i soffan framför tv:n och låtsas att jag är Carrie från sex and the city. Fattas bara ett glas rött och att jag skulle sitta i trosor. Kanske ska klä av mig? Nee..kallt.

Dating in the dark är ganska intressant. Vilka besvikelser folk kan känna alltså. Fett jobbigt för dom dissade typerna att se sånt sen då att folk börjar gråta för dom tyckt dom vart för fula. Haha...bra tv!

Hopp, bara för jag säger jag inte har nåt att göra avbryts min tråkighet med -MAMMAAA...MAMMAAAA!!!
Så nu har man fått ligga bredvid sötnöten och väntat på ännu en insomning. Och vår jävla säng knakar så jäkligt när jag ska smyga därifrån!

Karma! Det är nåt jag absolut tror på! Karma is a bitch! Sant sant! Gör man nåt dumt, händer nåt dumt tillbaka. Det kan väl inte bara drabbat mig?

Nä nu har jag hållt på med detta ynkliga inlägg i nästan en timme. DH NU!! Tjo!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0