ÖB

Sist jag satt här var det kaffepaus.
Snart ska jag ta mig en te-paus. Alla sitter ju och dricker töntigt te om kvällarna så jag får väl följa trenden.
Köpte färskt bröd på öb idag också +hårfärg, ritblock, mockasiner, och nåt mer. Så jag ska ta mig en ostfralla till.
Kommer sitta som en smäck!

Bara så ni vet vägrar jag säga Ö o B...vad fan står "och" för egentligen? Jag trodde det hette överskottsbolaget.

Paketet som jag vann från Ciao (mitt andra jobb :)) så var det följande: En stor laptop-väska, usbminne, en gubbe man kunde koppla till usb:n så den lyser (mycket viktigt), ritblock och penna. Det var ju kul, trots att det inte var så roliga grejer. Bra med dataväska dock. Tur jag inte köpt sån innan.

Och så har vi vart ute på kristinebergs små gator och vrår. Lekplatserna är fortfarande snöfyllda, men Isabelle trivs ju bäst vid sophuset. Upp för trappan, ner för rampen. Om och om igen. Lättroad! Och så var hon på väg in i vår gamla port och sa DIN. Hehe.. Och hon kan definitivt sjunga lille katt. Så jäkla grym är hon!

I morrn kommer...gissa vem...mami...igeeen! Hon kan inte hålla sig borta. Men nu förtiden är det sällan hon eller nån annan kommer för att träffa mig. Nä det är bara mini-Jonsson som gäller.
Förutom det vet jag ej. Fredagsmys på kvällen antar jag. Om jag nu får det...

Sen är det helg och jobb.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0