Orolig tös

Igårkväll fick jag inte se nåt av mina favoritprogram bara för Isabelle vaknade om och om igen. Hon är så orolig om kvällarna. Allra helst när hon gått på dagis. Behöver hon mer närhet då? Tanka lite mammakärlek? Hon vill att jag hela tiden ska ligga bredvid henne och så måste ja ha min hand på hennes mage eller rygg. Och så fort jag tror hon somnat och försöker smyga därifrån så vaknar hon med ett ryck och blir ledsen. Jag blir galen! Vad gör man? HUR gör man? Hon får ju till och med sova bredvid mig hela nätterna. Jag tror inte hon kommer sova i egen säng tills hon blir 15. Minst. Det känns som så. Och jag orkar inte ta den striden. Det är försent. Trots att vi kämpade så länge med att hon skulle sova i sin egen säng, och det gjorde hon ju i 1 år, sen gick det utför... Inte lätt det här. Man borde få med en broschyr och bruksanvisning när man får barn.  
Men hon sjöng en jäkla massa innan hon somnade igår. Lille KAA, lille KAA, lille KAA, om och om igen. Det var verkligen lille katt-melodin också. Min bebis ska bli popstjärna när hon blir stor. Idol 2025 :D

En timme kvar sen är jag ledig 2 dagar. Undra vad man ska hitta på då? På fredag får jag PENGAR! Inte bara barnbidraget utan dubbla bostadsbidrag som jag nu äntligen fått beviljat. 1200 kr i månaden. Det är jag nöjd med!
Så på fredag får man si så där 3500... Ska lägga undan en stor del av det och spara så man kan göra nåt kul i sommar! Men en del kommer väl gå till tandläkarn. Har glömt att säga att jag hade 2 eventuella hål. Eller har jag sagt det? Viktigt hur som helst... Men jag tror det bara är ett. På riktigt! Ibland är man optimist :D Och om det är ett läre det ändå gå på ca. 1500. Minst! Sen ska jag nog aldrig mer gå dit. Haha..blä.

Annars kommer min Mutti förbi idag. Det ska bli kul :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0