Paket

Halvsju var Isabelle pigg som en mört. Phuu..
Har lekt en massa på morgonkvisten. Sen hjälptes vi åt att laga spaggetti med köttfärssås till lunch, bara för pappa T skulle komma. Så nu har vi ätit. Blev sketagott! Nu vilar stumpan middag och kaffe är på G.
Känns gött.
Sen ska vi på coop och hämta ett paket som jag vunnit med lite smått och gott i :)
Och så var det nåt på öb. Jo, nya mockasiner vill vi ha. Om dom ser bra ut dvs...
Sen får vi se. Jag är sugen på att åka till Iggesund och bada. Men ser att barnbassängen bara är öppen på onsdagar och då jobbar ju jag alltid. Typiskt.
Vill göra nåt kul på mina lediga dagar. Ge mig förslag!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0