Tv-freak

Sitter på jobbet i vanlig ordning. Känns skumt att bara jobba kvällar denna vecka. Fast ganska skönt också.
Natten var ganska tröttsam. Isabelle vaknade flera gånger så jag känner mig helt slut. Ipren verkar iaf dämpa febern bättre än alvedon, men den var fortfarande där i morse.
Jag lurade i henne lite saft idag genom att förbjuda henne att dricka ur sin "katt-flaska". Då blev det genast mycket roligare. Fick även i henne några vindruvor. Jag blir så frustrerad då hon inte dricker och jag märker hur blöjorna blir torrare och torrare. Dålig i magen är hon också. Och HUR mycket snor kan det finnas i en sån där mini-näsa? Det slutar aldrig rinna. Och skitförbannad blir hon när jag drar fram snorsugen som inte hjälper ett skit. Och så har vi hostan som inte alls verkar vara särskilt skön.
Själv har jag gått omkring med huvudvärk idag. Kommer jag bli sjuk eller är det bara en släng av sömnbrist? Hoppas på det sistnämnda.

Annars sitter man och recenserar för fullt. Har förresten vunnit nåt paket därifrån nu. Tror det var nån laptopväska och nå mer. Skoj =)

I kväll blir det GREYS! Igår Desperate och kollade även lite på cougartown som verkade vara skitbra. Hann dock inte titta klart då jag måsta lägga mig. Criminal minds i morrn tro? I love seriepremiärer!!! Jag är ett riktigt tv-freak!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Sandra

Haha ja visst var cougartown roligt! Det ska jag fortsätta kolla på!

2010-03-03 22:17:29
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/
Emilie

Stackars lillan, hoppas hon blir bättre snart!

Jag är helt såld på Criminal minds och Cougar town verkar vara värt att följa! =)

2010-03-03 22:43:09
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0