Cykel till salu?

Har haft en underbar dag och vart utomhus nästan hela dagen. Vädret är kanon! På förmiddagen gick vi runt kyrksjön. På eftermiddagen cyklade jag och Bellis till folkparken och lekte. Så det blev 2 varv runt kyrksjön idag. Känner mig såå hurtig :P Jag måste skaffa mig en cykel. Nån som har en till salu? Hur skönt är det inte att cykla liksom? Och Isabelle ÄLSKAR det!

Har även vart till låka och kört lite skottkärra.
Sätter in några bilder också som Rändie knäppt.















Haha, snygg avslutning :P
Trevlig helg :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
E

Snygga tjejer alltså!

2010-05-21 18:22:11
Magdalena

hej!

Har en cykel, men en killcykel, med fotbroms och 6 växlar har jag för mig

2010-05-21 22:33:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0