Elitloppet

I lördags åkte jag med jobbet till Stockholm. Vi bodde på Mornington Hotel i Bromma. Helt okej. Värsta hälsohotellet med träningsprylar på rummet och nyttig mat, osv.
På söndagen var vi på Elitloppet på solvalla. Alltså trav! Vi satt där i stekande sol hela dagen och kollade på pållarna. Så nu har jag världens bondbränna som inte kommer gå bort i första taget. Snyggt!
Helgen har vart riktigt trevlig faktiskt. Men skönt att vara hemma nu! Det verkar inte gått någon nöd på min lilla sötnöt. Hon har vart på cruising i Bergsjö och börjat kalla sin pappa för Tommie. Haha...
Klippte bort lite fjun från hennes hår idag också. Luggen hängde så hemskt i ögonen och så tog jag liiite toppar där bak. Det ser ju lite slitet ut må jag säga.

När man vart borta några dagar och inte kollat internet så är det mycket man har att ta igen. På fejjan så fanns det enormt många inlägg, 2 vännerförfrågningar från Yunus Emre Nur och Adam Dominik. Och ett meddelande från Yunus där han skriver: BENİ EKLER MİSİN MARLENE İYİ GÜNLER.;)
Översätta nån?
Och så har vi bloglovin där man hade mååånga blogginlägg att ta igen. Ni som inte skaffat det. GÖR DET! Så slipper ni gå in på nåns blogg 40 ggr per dag för att kolla om det kommit in nåt inlägg. Prenumera på bloggar i stället. www.bloglovin.com

Nu har jag två dagars jobb på sjukhuset framför mig. Måtte det gå bra och hoppas patienterna har feta blodkärl så jag lyckas ta något prov i stället för att behöva bråka med sjuksköterskorna. Ska även inviga min vackra namnskylt!

Men nu ska jag äta lite polkachoklad :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
L

Det betyder något i stil med



"Låt mig adda dig på MSN Marlene, ha en bra dag."



på turkiska. Jag kan dock ha helt fel :)

2010-05-31 23:22:40
Malle

Hehe, ok L. Tur jag har dig. Du kan verkligen ta reda på allt. Mina försök till att översätta gick inte alls bra...

2010-06-01 16:57:44
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0