Grey´s...

Det är sååå varmt. Alvedonen har satt in. Jag har feber och huvudvärk men annars är det bra. I morrn är jag frisk som en nötkärna. Ska jag orka se Grey´s? Borde sova. Hmm...igår la jag mig tidigt. Sket totalt i Desperate och Cougar Town...då är det illa. Men men...

Isabelle hade vart ute hela dagen på dagis. Märktes mycket väl på hennes röda rumpa. Jag blir så less. Nu har hon vart borta en vecka från dagis och jag har smörjt bort hennes röda prickar med en speciell salva och efter EN dag på dagis så är hon blossande röd och hade jätteont när jag tvättade rent i kväll. Kan dom inte ha liiiite koll? När dom är utomhus känns det väl ingen lukt direkt och jag veeet att det är många barn att hålla koll på men nog borde dom väl kunna kolla efter ibland? Förmodligen har hon gått omkring med bajs i rumpen hela förmiddagen. Jag blir så arg. Och Isabelle erkänner ju aldrig när hon bajsat så det är ingen idé att fråga.

Nä, nu ska jag kolla en gnutta på Grey´s.
Trevlig kväll /24-åringen (för sista gången ever...buhu)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0