Isabelles första cykel

Idag var jag i väg och lärde mig om Time Care Pool på sjukhuset. Så nu vet jag hur det funkar. Var även och kollade upp om det fanns jobb där i sommar, men det verkade som det var fullt. Men det kanske dyker upp nåt. Hon nämnde röntgen. Det vore mycket intressant. Plus att det bara är dagtid. Men tveksamt tyvärr...
Gävledala var utanför och stod alldeles vid min bil på parkeringen. Undra om man blev med. Hoppas verkligen inte det. Dom stod säkert och pratade om den Norska läkaren som jobbar där trots massor med anmälningar. Jag skulle verkligen inte vilja ligga under hennes kniv. Hoppas hon får sparken.

Isabelle har fått sin första cykel idag också. Den är så söt så. Hon provade en svängom, men tröttnade fort och ville skjuta på. Vi köpte till en sån där stång så man kan styra lite. Men den kommer säkert till användning.
Nu fattas bara en "cykle" till mig...tänk vad jag tjatar om cyklar jämt.

Nu blir det jobb i 3 kvällar. Ledig fredag. Sen sthlm. Jag är så nervös inför den resan. Jag vill inte vara borta från Bellis i hela 2 dygn. Känns jobbigt. Men det kan vara bra också att hon får vara mer med sin pappa. Hon är extremt mammig nu. Andra människor kan knappt få prata med henne, för det enda svaret dom får är: -Mammaaaa.
Får se hur det går att lämna på dagis i morrn...

Tog tid att somna i kväll också. Men hon är ju rolig. Satt i sängen med handen på örat och "pratade i telefon".
-Ja ja ja, Nej nej nej, Hejdå! Och så lägger hon på.
Och så har hon börjat stoppa om sin kanin. Lägger han på kudden, på med täcke, sen viskar hon nåt och hyssjar att man inte får prata högt eller nåt. Trots dessa gulligheter kan det blir frustrerande att ligga och vänta ut henne. Hon går absolut inte med på att jag går ut därifrån. Men det gör jag om hon öschar för länge. Går ut i en minut och då skärper hon sig och försöker sova.

Avslutar med en bild på den vackra cykeln :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Lena

Men vilken gullig och frän cykel!

2010-05-24 22:15:58
URL: http://lelibe.blogg.se/
Magdalena

Jag har en blå kill cykel med växlar och fotbroms samt pakettollare, för en billig peng.

2010-05-25 06:42:58
Malle

Lena: Ja visst är den söt? :)

Magdalena: Ok, jag är mer ute efter en damcykel. Men tack ändå!

2010-05-25 08:50:42
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Madde

Daniels farmor har opererats av henne =/ nu är ena benet kortare än det andra, men om det beror på henne vet jag inte. Sjukt. Väldigt söt cykel iallafall :)

2010-05-25 19:36:08
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0