Kiss

Isabelle brukar få gå omkring och vara nakenfis lite då och då när vi är hemma. Skönt att lufta lite. Men ofta händer det små olyckor här och där. Ibland märker jag inte det ens. Och fröken prupp är inte den som säger till i första taget.

En dag märkte jag (som tur var innan jag satte mig) att det låg en pöl på en stol. Fram med trasan. Det hade även droppat ner på golvet. Putsar och gnolar. Isabelle tittar intresserat på. När jag känner mig färdig och är på väg upp så hör jag ett välbekant strilande ljud och där kom världens flod på samma ställe som jag stått och torkat. Isabelle skrattar glatt åt den växande pölen. Och hej och hå så halkar hon. HAHA va roligt tycker hon. Ställer sig upp och halkar igen. Värsta roliga grejen ju! Då kör vi med trasan igen och sen raka vägen till duschen. Sen var jag trött på att torka kiss så blöjan åkte på.

Jag är glad för att hon inte gjort tvåan utan blöja än. Det gjorde däremot Lucas när vi var där. Han har en sån där plasttunnel som barnen kan krypa i. Där tyckte han var en lämplig plats att dumpa sitt bajs på.

Nog pratat om kiss och bajs. För den här gången.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0