Lällä

Började dagen som vanligt med lite mys framför bolibompa och lällä-bälle. När lill-bossen bestämde sig för att vi tittat färdigt hämtade hon skorna och ville gå ut. Men jag tyckte det vore bäst om vi tog på oss riktiga kläder först. Sen tog vi vagnen och gick till borgarparken idag igen. Där susade hon omkring och lekte med alla saker i ca. 2 sekunder på varje grej. Sen blev vi nöjd och gick till dagis. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: HEMSKA BACKAR! Jag är så fruktansvärt otränad också. Phu så jobbigt. Men skönt att känna att man lever.

Sen gick jag hem och käkade lunch och drack kaffe. Och sen var det jobb-time igen. Sitter här nu bah. Lugna pucks. I morrn däremot blir det mindre lugnt för då ska jag jobba på sjukhuset =)) Så roligt det ska bli (hoppas jag). Jag hade ju planerat att baka i morrn för Isabelle ska vara med Tommie, men det hinns väl med. Kanske kan göra en bak-grej i kväll. Om jag orkar. Måste vara hemmagjort till födelsedagen ju!

Nä, nu ska jag läsa lite!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0