Lång dag

Vi började dagen med en cykeltur runt kyrksjön, sen en promenad så stumpan fick sova. Så skönt väder!
Fikade på finess med flickorna.
Hälsade på pappa.
Sen åkte vi mot Hudik. Stannade i Forsa på vägen dit och fick tårta för Bäckis fyller 30 idag.
Ante fyller 25 så sen var vi dit och fick äta grillat.
Isabelle är fortfarande lite hängig.
I morrn ska jag jobba extra och stumpan ska få vara med sin farmor en stund tills pappsen kommer dit.
Kanske hon sover med honom också.
Det känns som vi gjort alldeles för många saker idag.

Nästa helg är det meningen att jag ska följa med jobbet till sthlm. Men har fortfarande ingen barnvakt mellan söndag-måndag. Hmm...Får se hur vi löser det.

Nä nu ska jag krypa ner till min lilla tös. Hon får sova med mig i natt så kanske hon sover bättre.
God natt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0