Örspära

Det blev att man åkte på jobbet idag ändå. La mig tiiidigt igår så jag har vilat ut och känner mig inte så värst sjuk. Lite degig i huvudet bara. Isabelle blev ledsen när jag lämnade på dagis i morse. Lilla darr-läppen kom fram. Usch så hemskt. Men dom skulle tydligen vara ute hela dagen och grilla hamburgare, så det borde hon vara nöjd över :) Längtar tills jag får hämta henne!

Efter hämtningen vet jag inte riktigt hur jag ska lägga upp det. Det är en massa saker som måste göras. Jag ska till Texas och lämna in matbeställningen. Örspäran Madde skickade sms igårkväll när jag sov. Trodde hon bara skulle lämna sin lilla beställning men icke.
-Först frågas det om förrätt ska beställas. -Nej.
-Åååh va svårt. Vad ska du ha? - Raddar upp min beställning yrvaket.
-Då bestämmer sig fröken för vad hon vill ha. Är du nå piggare då? -Gaaah, jag har feber och försöker sova.
Hahaha jag borde kanske kläckt ur mig det från första början. Men det är lugnt Maddzor! :P

Sen måste jag även åka över med alla drycker och tillbehör till själva festen som ska äga rum på fredag. Är fortfarande inte helt hundra på vart vi ska vara. Jag vill ju vara hemma hos mig, men det är långt och jag har obekväma soffor. Kanske Tommie. Om han inte bangar dvs. Får se... Har heller inga bestämda chafförer. 3 bilar/vändor måste vi ha. Well well...

Tårtor gör jag inte förrns i morrn. Dom ska la va färska :)
Fattar inte att jag fyller år i morrn. Tiden går alldeles för fort. 25 år liksom. Vem kunde ana det?
När man var liten tyckte man att 25-åringar var supervuxna. Jag känner mig inte alls vuxen.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

haha jamenvafan hur ska jag kunna veta det? :D Du hade ju som sagt kunna vräka ur dig att du låg och sov haha trodde du kolla på dh ju :)

2010-05-12 21:14:27
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0