Skyltmax.se

Idag fick man fika på Håsta eftersom Mr.Hedblom fyller år. Han fick den bästa och mest behövliga presenten från mig. Strumpor! Jajjemänn. Som tack fick jag smörgåstårta, vanlig tårta, och massa goda kakor. Jag glömde min matlåda i frysen och det gjorde absolut ingenting eftersom jag har vart mätt hela jäkla dagen. Jag har inte behövt äta nånting mer. Riktigt gött!

Annars har man jobbat. Isabelle har vart på dagis. Hon hade sovit en lååång lur där så dom fick väcka henne tillslut.
På torsdag ska vi på utvecklingssamtal. Spännande :)

Handlade lite på maxi också. En perfekt morsdagspresent, studentpresent och 2 skivor till Isabelle. En Alfons-skiva och en med "Bilmusik". Åker man långt kan det behövas rolig musik i bilen.

Och idag fick jag min namnskylt!! Helt otroligt. Jag fick den helt gratis bara för att jag länkade till dom här på bloggen. Jag trodde inte att den skulle komma men det gjorde den. Och fort gick det!
Bara för att jag är så glad och tacksam så länkar jag igen:

http://skyltmax.se/


En guldfärgad med svart text. Marlene Undersköterska. Hoppas den kommer till användning.

Undrar vad man ska göra i morrn på förmiddagen då? Hoppas solen skiner så får Bellis cykla lite.
Nu ska jag sussa. Natti!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0