Små einsteins

Idag är vi hemma igen. Men stumpan har vart pigg, bara snorig konstant. Så i morrn blir det dagis och jobb. Jag däremot kanske borde stanna hemma. Har så jäkla ont i huvudet och lite i halsen. Men förhoppningsvis är det bara tillfälligt. Har inte tid att vara sjuk nu.

Mamma och syster har vart här idag. Jag o Amanda passade på att gå i stan medan mamma tog hand om Bellis. Kul att prova kläder och hinna kolla efter kläder överhuvudtaget. Hittade en vit skjorttunika som jag nog ska ha på fredag och Isabelle fick en lilarutig skjorta. Snyggt sörru! Var även på systemet. Fick en lagom chock när notan hamnade på 997 kr. Såg sen att hon knappat in 2 kaptener, så då fick jag gå tillbaka. Hur som helst blev det lite storhandling. På fredag ska jag inte dricka nå vin som jag alltid gör. Nä, jag ska passa på och göra drinkar. Men jag är lite orolig. Vet inte alls om jag klarar av sprit nu förtiden. Men man får ta det lilla lugna så... ser fram emot piggelindrinken jag ska göra :) Sen ska jag bjuda på bål också. Hoppas den blir bra.

Sen kom mor och Isabelle ner på stan, då tog vi en lunch på Noj´s. Var ingen höjdare. Bangkokkajen är mycket bättre. Man får ju efterrätt på Noj´s, en liiiten friterad banan och en liten glasskula. Men dom kunde inte visa lite god vilja och ge en liten miniglasskula till Isabelle. Nej nej, men det trodde ju stumpan. Hon ropade efter glass, servitrisen kom med våra. Alla fick utom hon. Sen satt hon och tittade bakåt och kollade på servitrisen och bara väntade på att hon skulle komma med glass till henne, men icke! Stackare... Och inte ville hon ha våran glass heller. Hon vill ju ha eget. Såklart. Men men, russin dög också.

Nu är vi hemma och jag har satt i gång Små Einsteins. Isabelle kan kolla på det om och om igen. Eftersom jag har ooont och är såå trött så orkar jag inte bråka med henne. Klockan sju ska hon i säng iaf. Det borde jag också.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Emilie

Tack för senast! Önskar att jag kunde vara med på fredag, men du får ha en toppen kväll! och lycka till med alla spännande drinkar =)

2010-05-11 21:23:58
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/
Lena

Men fy vad taskigt att de inte kunde ge Isabelle egen glass!

2010-05-11 21:37:56
URL: http://lelibe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0