Mally White

I morse åkte jag och lämnade Bellis till faster Elin och kussen Gabrielle. Där fick hon leka hela förmiddagen tills pappsen kom, medan jag jobbade.

Efter jobbet åkte jag till söderrå och fick tårta. Så jäkla många som fyller år i maj. Så är det varje år. Daaah.
På torsdag åker vi till Ljusdal och firar syrran.

Jobb månd-onsd 8-16. På tisdag är dagis stängt så då hoppas jag att mamma kommer hit. I kväll är det lugna pucks framför tv:n.

Annars rinner mest snoret. Är så himla snuvig och har nyst hela dagen. Min röst är dessutom ganska lik Barry White´s.



Ganska likt ellerhur?

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
E

hahhahaha jag döööör.

2010-05-16 22:24:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0