VAB (Vård av sjuk Bellis)

Vi blidde hemma idag tyvärr. Isabelle är vrålsnorig och förkyld. Tror hon haft feber, men har inte velat bråka med tempen. Nu har hon sovit ute i vagnen nästan 2 timmar och det är inte likt henne.
Men jag tycker ändå hon vart pigg och lekt och så.. Det är lite långtråkigt att vara hemma, och jag får ångest eftersom jag vet pengarna rullar bort från mig på en gång så fort man vabbar. Men men, man har inget annat val.

Vi har ätit lite korv, potatis och morotsstuvning till lunch. Sen får det bli pannkaka, sylt o grädde till middag =)
Blir väl en och annan glass också.

Här om dagen fick jag ett pysselryck och klistrade fast några av Isabelles storslagna verk på en tavla som gått sönder. Satte upp den i hennes rum, blev jättefint. Men igår märkte jag att den rasat ner, rätt på eluttaget så det gått i 1000 delar. Så idag var vaktmästarn här igen. Moget liksom...en kasse i badrummet hade också rasat ner. Spökar det mån tro?

Nä, jag måste nog väcka tösen snart. Man blir ju orolig. Sen blir det väl massa film bara. Orka gå ut i detta fulväder.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0