<3


Without you by my side there's no me



Kvällen har spenderats ensam. Stumpan har några dagar med sin papi nu.
I morrn ska jag ta en rejäl sovmorgon
och sen ta reda på disk och annat bråte som ligger här.
Ska även passa på att ta ett pass bodypump innan jobbet.
Så ser det ut :)

Förresten...ingen som är på att gå på bockarna i morrn? ;)
Vill ut och prova på den omtalade pubmackan. Har fortfarande inte smakat den.
Blir väl att man får ta en ostmacka hemma annars då...

Natti!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Den där pubmackan har man hört talas om en del ja, men har ingen aning om vad det är. Hade jag inte börjat 6 på torsdagar så hade jag lätt hängt på! Kankse kan ta det i mellandagarna då man har lite ledigt? :) Serveras den bara på onsdagar?

2010-12-01 17:54:00
URL: http://cochise.blogg.se/
Malle

Madde: näe, dom serveras nog alla dagar dom har öppet. Men tror den bara kostar 29 kr på onsdagar. Har för mig att det är billigare då :P Får ta det nån gång framöver!

2010-12-01 18:02:28
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0