Ilsken

Då var denna arbetsvecka slut :) I morrn åker vi till Ljusdal. Ska lämna min lilla Bellis där och inte träffa henne förrän på söndag! Längtas redan, trots att jag valt det själv. Stefan fyller år också, så då får man sig säkert en tårtbit innan hemgång. Isabelle ska sova där hos momme en natt, sen åker hon och är med sin pappa resten av helgen. Kommer säkert bli jättebra. Fast hon har inte sovit hos mormor själv på jääättelänge. Igårkväll var hon såå arg på mig för att hon inte fick läsa sin bok (hon slängde iväg den och då får man skylla sig själv...) så hon började till och med slå mot mig. Grr! Och dessutom började hon ropa PAPPAAA PAPPAAA... Men den gubben gick inte. Men i helgen får hon väl bli bortskämd av honom då.
Dom sa att hon även var ganska tvär på dagis. Bad dom henne att komma så sprang hon åt andra hållet. Det var ju inget nytt för mig... "Det tillhör ju åldern..." 2-årstrotsen är inte att leka med. Man måste väga sina ord varsamt. Men i kväll blev det tyst väldigt fort. Skönt!

Leksakstidningarna är något som ska kollas i varje dag...



Både hon och jag är nöjda med den fina Didriksson-mössan vi inskaffade. Mycket varm och skön.
Inte helt fel att man ser ball ut på samma gång heller... Måste dock hitta ett par röda, rejäla vantar som matchar.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Radovic

Hon ser ut att vara en bestämd liten tjej :)



Svar: Han dricker olika sorters ört te. Han älskar att dricka ur sin flaska men tål inte vanlig mjölk och välling. Då ha det blivit att vi ger te för variation då han verkar gilla det.

2010-11-20 12:03:56
URL: http://minbebis/blogg/fikamedmig
Radovic

Hon ser ut att vara en bestämd liten tjej :)



Svar: Han dricker olika sorters ört te. Han älskar att dricka ur sin flaska men tål inte vanlig mjölk och välling. Då ha det blivit att vi ger te för variation då han verkar gilla det.

2010-11-20 12:04:22
URL: http://minbebis/blogg/fikamedmig

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0