Psykbryt

Började dagen med en tvättid. Har även bytt till julgardiner i sovrummet. Isabelle har plockat fram alla tomtar ur jullådan. Hon har lekt med dom typ hela dagen. Undrar om jag någonsin kommer få upp dom, och om dom kommer få stå i fred...förmodligen inte.

Pappa och Helen kom på besök. Det var trevlans!
Sen måsta vi åka och handla. Ville inte ut i det här snöovädret men man måste ju när det ekar i kylen.
Handlade för 1200 kr på maxi. Rekord! Men det blev nån julklapp också, så jag fick slå in lite när vi kom hem.

Annars har vi käkat lite sen middag, Bellis har badat och nu ligger hon i sängen.
Jag får fullkomligt psykbryt på kvällarna. Huvudvärk och känner mig allmänt nere. Skulle så gärna vilja träna. Nu var det en vecka sen sist, så nu kommer jag väl få träningsvärk nästa gång. Jag vill bara ut och göra mig av med lite tankar och energi. Känns som jag ska sprängas. Uttråkad. Vill ha nåt att se fram emot. Det är en månad kvar till jul. Måste väl finnas nåt vettigt att göra innan dess?

Inget bestämt för helgen heller. Beror på vädret om man orkar ta sig nånstans.

Finns det nåt bättre än att hugga tag i ett korvben?
Ni ser ju på ögonen hur galen jag är. Precis så känner jag mig nu. Crazy.




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
madde

haha snyggaste bilden :) Ja hör av dig du om ni får någon tid över..funderade på att göra de där mariannetryfflarna imorgon nämligen.

2010-11-25 21:33:36
URL: http://cochise.blogg.se/
E

Ät inte upp barnet.

2010-11-25 21:49:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0