Vattenfärger

Isabelle började dagen med en kräka. Så då fick vi stanna hemma. Hon har vart väldans pigg idag och inga fler kräkor. Lite kass i kistan bah. Med tanke på att hon vart så pigg så måsta jag bara ut ur lägenheten, så vi tog en promenad sent på eftermiddagen. Blev ju kolsvart när vi var ute. Ganska mysigt att gå i mörkret ändå. Gick och lämnade tillbaka böcker och lånade nya + köpte vattenfärger. När vi kom hem så målade vi. Gud vad avslappnad man blir av att måla. Vi lyssnade på Isabelles playlist och målade både på papper, ägg och glasburk. Sen käkade vi (jag) pannkaka med sylt o grädde. Isabelle var inte så matfrisk. Det har vart en skön dag trots allt och jag känner mig som en grym mami som för en gångs skull hinner med att göra nåt roligt med sitt barn. Annars hinner man inte med så mycket och det blir lätt att man hamnar framför tv:n. Det är lite tråkigt och jag får ångest om Isabelle sitter framför tv:n för länge.

Läste nu böckerna vi lånade; 2 Charlie & Lola-böcker och en Barbapappa. Men jag tycker inte dom var särskilt bra. Som vanligt när Isabelle är lite halvkrasslig fick hon somna i min säng :)

Jaja nu har jag babblat klart.

Fokuserad...



Inte påsk än, men dags att börja öva...



Dagens outfit den 3 november... :) (Om barnet själv får välja)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0