Kräk i munnen...

Började dagen med att åka till bvc. Mätte och vägde. Det gick alldeles utmärkt och hon växer som hon ska.

Sen åkte vi hem och jag slängde in en skinkstek i ugnen. Helt besatt i stekar har jag blivit. Så jäkla gött! Isabelle älskar det också och att mosa potatisen i goda gräddsåsen! Vi var även ut en sväng för att få lite luft. Väldigt kall luft, men stumpan gungade och vrålgarvade varje gång hon "råkade" gunga på mig så jag flög iväg... hehe :P
När vi käkat fick stumpan följa med sin papi. Dom skulle "Pila kort" i söderrå. Själv åkte jag till tandläkaren för att kolla upp det där skumma som uppstod på en tand efter jag käkat nötter i filen i helgen. Det var tydligen en bit av tanden som lossnat. Så det blev till att borra och laga, fixa och dona. 1015 kr skulle det gå på. Jag fick upp lite kräk i munnen när hon sa priset. När jag kom till receptionen fick jag dock 300 kr rabatt från försäkringskassan. Det lät genast mycket bättre med 715 i stället för över tusen-lappen. Surt är det ju ändå...men men. Ska nog hålla mig borta från mammas musli i framtiden.

Sen var det bara till att åka till jobbet och här sitter jag nu med en kopp kaffe. Slutar kl. 20. Sover solo i natt. I morrnbitti blir det matte och kanske ett lunchpass bodypump på dagen. Och så har jag planer på att färga håret i morrn. Japp. Så får det bli.

Tjingeling!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0