Lovefilm

Jag är medlem på buzzador.com. Och vad gör man där undrar ni?! Jo, man får chansen att testa en massa olika grejer, t.ex. hygienartiklar, hudkrämer, internetsidor, m.m. Man berättar sen för familj, vänner, bekanta och på sociala nätverk som bloggen, och låter även dom få prova på nya produkter. Man rapporterar sen in vad man själv tycker och vad ens vänner tycker

Den senaste månaden har jag fått chansen att vara medlem på lovefilm.se och fått hem 4 filmer alldeles gratis!
Det finns massor med filmer att välja på som man kan sätta på en lista. Sen kan man välja "prio 1" på dom man vill se lite extramycket. När man registrerat sig och valt ut några filmer så kommer filmerna med posten. Jättelämpligt. Och man vet aldrig vilken film man får så det blir en överraskning. Det tycker jag är kul iaf :) Man får 2 filmer i taget. När man är nöjd och har tittat klart på dom så lägger man tillbaka dom i kuvertet dom kom med, klistrar igen och lägger på brevlådan. Portofritt såklart! Bara någon dag senare kommer 2 nya filmer. Perfekt!
Skulle DU vilja prova lovefilm och få hem 4 filmer gratis under en månad så gå in på deras hemsida och regga dig. Ange kampanjkoden: Film09
Om man inte vill betala ett öre ska man se till att avregistrera sig innan gratis-månaden är slut.

Passar väl på att berätta om mina 4 filmer också då!

*Big fat important movie
En av dom absolut sämsta filmerna jag sett! Det ska vara en parodi som handlar om Michael Moore och USA. Den gick inte ens att kolla klart på!

*The life of David Gale
En riktigt bra film med Kevin Spacey och Kate Winslet. Handlar om dödsstraff och hurvida det borde finnas eller inte. Hur säker kan man egentligen vara på att den som ska avrättas verkligen är skyldig? Definitivt toppbetyg från mig!

*I love you Phillip Morris
En rolig, underhållande och oförutsägbar film med Jim Carrey som spelar GAY! Kul :)

*Flickan från ovan
Har jag inte hunnit sett än. Men senare i kväll så är det dags! Den verkar iaf spännande, om en tjej som dör men inte kan gå vidare...

Väldigt korta recensioner, men ni vet ungefär vad man ska se och inte se!

Lovefilm.se tycker jag verkar vara en bra och seriös sida. Det finns över 20.000 filmtitlar att välja på, 30 nya DVD-premiärer/vecka och inga förseningsavgifter. Allt går väldigt snabbt och smidigt.
Jag har bara positiva erfarenheter av dom. Tummen upp!

Förhoppningsvis får jag vara med och buzza mer i framtiden och då kommer det säkert hamna mer reklam här. Men det går ju det med :) Annars är det bara att ignorera om ni inte är intresserade!

Tjingeling!







Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0