Lugna helgen...

Helgen har vart oerhört lugn, näst intill tråkig. Vi åkte ju till Ljusdal i fredags. Åkte direkt till min moster som fyllde år. Där fick man en massa godsaker till fika. Saknade dock bullarna. Hon gör faktiskt dom godaste bullarna i världen.

Annars har vi mest kollat på tv. Ingen syster hemma vilket gjorde det lite tråkigare. På lördagen var vi till Låka och hälsade på pappa, farmor, Helen. På kvällen satt vi med mamma och Stefan och kollade på dansfeber. Rätt par vann iaf... :) Inte har man velat vara ute heller. Det har ju vart iskallt. Man är inte alls van vid detta...
Men hoppas det blir en livligare helg nästa helg...

Fick tillbaka matteprovet. Gick åt helvete totalt så det ska jag göra om på tisdag. Men han var bra hård med rättningen också. Jag hade faktiskt svarat rätt på några stycken men råkat satt ett minus i stället för plus och lagt till ett X. BAH! Så noga måste det väl inte vara!!! Skit.

Idag åkte vi hem vid lunch. Direkt till maxi och handlade. Hem och lagade mat. Sen fick jag äntligen köra ett pass bodypump. Var en vecka sen sist nu... Slitigt och skönt.

Till veckan måste jag ringa och boka tider här och där. Dels har jag bilen, som behöver service, fixa ets-lampan som jag skjutit upp i flera år, måste kolla upp om vinterdäcken duger en vinter till, en lampa har pajat också. Sen har vi en tand som det hänt nåt skumt med. Tror det är en lagning som lossnat. Först kändes det som det helt plötsligt blev ett hål i tanden, sen åt jag nötter i min fil så det fastnade en nöt. Eller så är det ingen nöt, men det sitter något vasst och obekvämt i en tand hur som helst... Snyggt att komma till tandläkaren och be dom avlägsna en nöt som hamnat på sniskan. Gruvar mig för bilhelvetet. Det blir ju alltid sån jävla dyr histora. Faaaan.

Kvällen bjuder mest på chill framför matteboken/tv:n. Och nån bild på det då.

Isabelle ställer alltid upp och fördiskar visparna...(heter det så?)



Såpbubblor är alltid lika roliga...



:)



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0