Rätt åt mig

Vad har hänt idag då?
Det gamla vanliga som alltid händer på onsdagarna. Matte på förmiddagen, sen tvätt, plugg och hämtning på dagis.
Det har vart ruskigt väder ute hela dagen så jag har hållt mig inne.
Beställt tid för mera bilfix. En liten service och ETS-lampan ska få sig en omgång. 2 veckor dit. Jag trodde jag ringde till ett ställe, men tydligen tänkte jag lite fel. Han frågade om jag visste vart dom höll till. Då trodde jag det var dom vid Shell, men som tur var fick jag reda på att det var bredvid coop. Jobbigt att komma på fel ställe annars då...
Om jag får börja plugga nästa år så ska bilen bort. Kommer inte ha råd med alla dom utgifterna. Så nu förbereder jag och piffar upp den lite, utifall att. Men nog tar det emot att lägga alla dessa pengar på biljäveln.

I möra blire jobbsi. Även i helgen. Veckorna går sååå fort!
Well... Sen är det Grey´s som gäller för mig. Inga sötsaker har jag hemma heller. Rätt åt mig!

Varför måste man ha bil?


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0