Underbar dag

Fredag igen! Som vanligt känner jag mig lite extralycklig då det är fredag. Underbar dag!

Började dagen med matte. Fick tillbaka provet och jag har bara EN liten rest kvar från dom tidigare proven, så nu ska jag öva på det + geometrin som vi håller på med nu. Och en inlämningsuppgift om statistik. Sen är man färdig. Bara man klarar det här på sluttampen. Tagga tagga tagga. (Som min syster skulle sagt...)

Sen var jag iväg och handlade. Lite plugg och sen träning. Jag ökade på vikten på bröstmusklerna idag. Men fyfan. Det gör jag inte om på ett tag. Jag trodde jag skulle spy.

Sen kom min älskade prinsessa hem. Trötter var hon, så vi la oss på en gång. Hon är så fasansfullt go när man vart borta ifrån varann ett tag. Somnade på en gång. Jag började då med maten. Fläskfilé med sambal. Mmm så gott!! Så vi käkade när hon vaknat, sen har vi sjungit sånger och läst böcker.

Jag har färgat håret nu. Mellanbrunt! Skönt att ha en fin, blank färg i håret igen :) Medan jag stod i duschen passade såklart Isabelle på att dra en stol till bokhyllan, så hon kunde nå sina böcker. -Jag läser, sa hon när jag kom ut och såg den stora högen med böcker.

Nu ska stumpan få hoppa i plurret, sen blir det idolmys :)
Imorrn blir det hemvändarferre i Ljusdal!
Trevlig helg :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0