Hurtig i höstlöven...

I morse åkte jag på CUL för att gå på en s.k "studieverkstad". Där kan man få lite extrahjälp med matte och sånt... Jag frågade tanten i receptionen vilken sal dom hade studieverkstan i. Då var det vårt gamla vanliga klassrum. Jag gick dit, det kom några stycken till + min lärare. Min lärare började genast hjälpa dom längst fram med naturkunskap. Jaha, tänkte jag, han kör väl en studieverkstad för både naturkunskap och matte. Men han fortsatte prata om människokroppen i 1 ½ timme. Då det var dags för rast så nämner karln att han har sin studieverkstad i matte från klockan 10, och att andra mattelärare hållt på och hjälpt andra UTANFÖR klassrummet. VARFÖR kunde inte människan kläckt ur sig det tidigare? Han vet ju mycket väl att jag inte går på naturkunskap. Såå frustrerande! Och inte skulle jag orka med och sitta HELA förmiddagen med matte och sen göra prov kl. 13. Nej nej, så jag stack ut i skogen och sprang av mig lite irritation. Okej då, jag gick mest. Men det låter ballare att springa... Den enda musiken jag har på mobben är Rihanna. Och jag hade inga hörlurar med mig så jag körde på högsta volym. Gick det också... Jag hoppades på att R skulle skrämma bort alla älgar och storfögglar... Var hur som helst väldigt skönt, vackert väder förutom den hemska blåsten.


Härligt att få hurta runt i höstlöven



Hurtbullen :D


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0