Mimmi

Vilka jävla snorungar det finns. Nu är det nån som lyft bort ett brunnslock från gården på dagis så det var ett hål rätt ner i brunnen. Skitfarligt!! Tänk om ingen skulle märkt nåt och släppt ut alla barnen. Tänk om nån ramlat ner där?! Dom har tydligen haft problem förut med ungdomar som sätter sig och festar just utanför vårt dagis. Glas-splitter i sandlådan, glas i skogen, dom har målat på fönstren, rökt, flyttat bänkarna ut på parkeringen... Herregud. Det kan ju inte finnas nåt bakom skallbenen på sådana personer. Om dom bara förstod hur mycket skada dom kan göra... Jag trodde det var lugnt uppe i vårt område och har aldrig märkt av nåt speciellt, men tydligen så är det mer än vad man tror. Fast nu hade det vart lugnt ett tag. Tills nu då.

Gick bara bra och lämna på dagis i morse. Hon hade med sig Mimmi Pigg som hon fick av Helen. Hon är helt frälst i den och ska ta med den överallt. Snart ska jag få åka och hämta upp min lilla älskling. Sen hem och laga mat, leka, och dega med min hemmagjorda trolldeg :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Blev den hemmagjorda rosa då? xD

2010-10-18 21:07:32
URL: http://cochise.blogg.se/
Malle

Madde: Självfallet rosa!! :)

2010-10-18 21:46:18
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0