Besegra!

Dagens goda gärning: Skänkte 50 spänn till cancerfonden. Kanske låter lite men alla kan bidra med nåt. Det är det viktigaste! Gör det du med! Det finns olika sätt att skänka. Jag skickade ett sms! Googla så hittar ni :) (Det finns så många nr...)

Har precis vart ute och kämpat på med veden här på jobbet. Det är jäkla bra träning må jag säga. Fy satan va tungt det blir.

För övrigt känner jag mig lite halvkass. I morse blödde jag näsblod. Igen!! Hostig och seg i huvudet. Klen och ingen matlust... Drygt är vad det är.

Igår skickade jag i väg en ansökan till sjuksköterskeprogrammet i Gävle på distans från Hudiksvall. SPÄNNANDE!! Jag får ju komplettera matten fram till 1 december. Klarar jag det inte så får jag vänta ett helt jäkla år. Men inte känner jag nån press eller så...nej nej...hmm... Fast vill jag bli sjuksköterska? Jo, det vill jag nog. 
Det kanske är jättesvårt att komma in på det programmet också..jag har ingen aning. Tänk om det är väldigt populärt i år. Då är ju jag körd. Jag har ju inte världens bästa betyg. Undra vad man hittar på då... jaja det återstår att se...

Märkte precis att jag kommer typ jobba/plugga 2 veckor i streck nu. Hade helt glömt bort att jag brukar jobba helger också. Det var skitlängesen jag gjorde det bara för jag bytt en massa. Men oktober-månad är det bäst att ligga i så man kan köpa julklappar sen :)

Jag såg att det var en s.k "hemvändarfest" den 22-23/10. Lite dex-isch. Det vore väl nåt?

Fan, nu sullar jag på en massa om allt möjligt. Jag borde dela upp det lite bättre...
Äääh... idag kommer mami på besök. Sa till Isabelle att momme skulle komma och hämta. Hon bah: Stefan ocksåå? Nä, Stefan jobbar. Men sen kan ju du leka en massa med mormor när ni kommer hem. -Stefan ocksåå!!
Haha, nån som saknar Stefan (mammas sambo). Hon blir inte mer bortskämd av någon än han. Han bär na vart hon än pekar och bara busar en massa. Klart han är en stor favorit då.

Sen MÅSTE jag köpa en miniräknare som har "roten ur". Jag ligger myyycket efter nu. Fattar nada om dessa reella skitgrejer.

Men ha en bra vecka folket!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
sandra och kristoffer

Kristoffer har en "roten ur"- miniräknare som du kan ta om du vill. Du får säga till om du vill ha den så får vi leta upp den i källaren :P

2010-10-05 14:11:53
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/
Malle

Sandra: Oh va snällt! Vet inte om du kollar här igen, men ni får självklart kika efter den om ni vill. Men ni behöver inte gå igenom allt ni äger och har :P Vi hörs nå mer!

2010-10-05 16:04:48
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
sandra

hehe okej, vi kollar efter den vi då, ska nog kunna hitta den för vi rensade där nere för inte så länge sen. =)

2010-10-05 17:19:04
Madde

Kul :) . Hoppas du kommer in, en jag känner har gått i gävle på ssk programmet och var jätte nöjd :)



Kikar runt på fler som använder bloglovin och föräldrabloggar. Så lämnar ett spår här med. Ha en fin kväll :)

2010-10-05 21:58:23
URL: http://www.saramadeleine.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0