Evil eye

Tar väl en omgång av helgen då!

På lördagen åkte jag till Ljusdal. Bellis fick vara med pappsen.
Det var ju 25 årskalas för Linda. Hon bjöd på mat OCH dryck. Lekte lite luriga lekar med ett otroligt underhållande sällskap! Jag skulle lätt kunna vänja mig vid att gå på sådana tillställningar oftare :) Närmare tolvslaget var vi några stycken som svek det roliga kalaset och drog på jvgs för att kolla läget. Där var det väl som vanligt. Öppet på nedervåningen, blev lite trångt. Där uppe påstod dom att det fanns rörelsedetektorer så man skulle inte vara inom det avspärrade området. Såklart måsta jag sticka in en arm och snurra lite innan jag kutade ner igen. Tror hur som helst att det är bullshit.

Efter krogen så fick man gratis korv av moderaterna (?)...Säkert därför dom vann valet. För dom mutade fyllon med gratis-vurre... Vad annars liksom? Och det går väl inte att undvika att nämna alla skithögar som röstade på Sverigedemokraterna. Jesus christ...om det är nån som ska flytta härifrån är det väl dom!

På söndagen tog jag en bakispizza med Elin innan jag for hemåt. Aldrig ätit nån godare pizza eller druckit nån godare cola...mmm!! Och på kvällen försökte jag kolla på "Big fat important movie". Jag somnade efter 10 minuter. Verkar väldigt kass, men måste ju se den när man har den...

Idag har jag jobbat. Fick än en gång avboka spinningen. Tommie jobbade ändå så... nu har vi badat/duschat och kollar på pingu. Snart bedtime för tösen. Hennes nuvarande favoritsyssla är förresten att ta på sig skumma mössor och blåsa ut ljus. Helst ska man vara naken också!



Och så brukar hon köra lite evil eye när hon känner för det...



Happy baby!



Ha en fin vecka allesammans!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Emilie

Haha hon är ju bara för söt!

2010-09-26 18:46:19
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0