Grynkorven

Gääääsp! Har man svårt att sova är det bara att öppna matteboken. Världens fetaste grus i ögonen nu. Men jag har äntligen kommit på y=kx+m nu. Jag har kört det på många uppgifter och det funkar...nästan alltid...

Gud vad jag tjötar om min matte..Efter matten idag så gick jag ner på läskiga Hudikgym och köpte ett klippkort så på fredag har jag bokat in mig på bodypump och på måndag spinning :D Spääännande! Jag tror jag har mognat med åren och känner att jag skiter i alla vältränade ballisar. Jag kommer förmodligen avlida, men det är smällar man får ta.

Annars har man jobbat i kväll. Isabelle sover hos Tommie. Alltid lika tråkigt att komma hem till en tom lägenhet. Jag känner mig så halv när Bellis är borta. Hon har fått eget rum hos sin far nu och en riktig säng. I kväll hade hon tydligen gått och lagt sig direkt efter tandborstningen och somnat alldeles själv. Duktiga grynkorv!! Hoppas hon inte vaknar i natt och är rädd bara... Typ första natten hon sover själv i eget rum.

Jag har btw lyckats tappa bort min telefon 2 ggr på 2 dagar. Igår gled den ur fickan på jysk, då hade den som tur var blivit inlämnad i kassan. Och idag när vi var på rehab med jobbet så la jag ifrån mig telefonen när jag provade ett gå-band, sen gick jag därifrån. En tjej letade upp mig som tur var. Jag blev förresten väldigt yr efter jag gått 10 minuter på bandet. Skitskumt. Fast jag är yr ganska ofta och får en massa blodtrycksfall hela tiden har jag märkt. Det är lite smådrygt.

Nä nu ska jag sova. Och sova tills jag vaknar. Ovanligt...hmm.. usch jag är trött.

P.s Kungarna av Tylösand...titta inte på det.D.s

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Hannah

Vill önska dig en underbar och mysig fredag!!

2010-09-10 16:42:45
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0