Ny mobbe!

Mattedag idag. Även lite tvättdag. Och besök-från-mami-och-syster-dag.
Bellis var som vanligt ganska osocial när hon kom hem. Hon tar fram en film och sätter i den i dvd:n, ber mig trycka på dosan och sätter sig tillrätta i fotöljen. Sen sitter hon där och degar.

Dagens höjdpunkt måste ju ändå vara mitt senaste inköp. En ny mobil. Min andra höll ju bara på att stänga av sig när den kände för det så nu har jag en Nokia 6700 slide. Så här ser den ut. Visst är den såå söt?! Jag är inte alls en sån som väljer saker efter färgen...Inte alls :P Nä men det var faktiskt en ganska okej kamera också :) Och jag valde såklart en med knappar. Jag är ju ganska gammalmodig när det gäller sånt. Jag orkar inte alls med nån skit-touch!

Så nu ska jag gå och lära mig hantera den lilla parveln!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

Nej för hur gör man om man har en touchscreen och ska äta ostkrokar?! Då har man ju genast fuckat upp allt.

2010-09-22 20:08:43
Malle

Elin: A men jag menar det!! Skulle aldrig funka med mina lort-tassar!

2010-09-22 20:10:49
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0