Rasande fart...

Dagarna går i en rasande fart må jag säga. Ännu en jobbvecka börjar lida mot sitt slut. Har bytt bort helgen så jag kan göra roligare saker :) I möra har man en mattelektion bah! På tisdag är det prooov igen!
Fick tillbaka mitt senaste också men han hade inte satt nåt betyg på nån, utan hade skrivit dit en notis att jag borde öva på träddiagram och flerstegsförsök. Det kommer alltså bli två sådana extrafrågor på provet på tisdag. Hoppas inte alla hjärnceller ryker på lördag bara...då är det kört.

Isabelle struttar runt på dagis varje dag. Igår hämtade jag henne tidigare så åkte vi till mitt jobb på tårtkalas. När vi kom hem så kom Jennie och Lucas så då blev det mera fika och en massa lek. Skoj med sällskap :) Men när vi var på lekplatsen kom det ut en gubbe och satte sig och rökte pipa och glodde på oss. Jävligt obehaglig typ.

Idag är mamma, bror och syster på besök. Dom skulle hämta Bellis innan jag slutade, så hon är nog hemma i säkert förvar nu skulle jag tro! Jag ska snart bege mig hemåt :)

Heddå!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0