Rufstufs

Igår fick stumpan komma tillbaks till dagis. Hon blev riktigt glad över att få komma dit igen. Och Sally stod och gjorde glädjehopp vid grinden där inne. Sen ställde dom sig i fönstret och vinkade båda två. Sötnosar!
Idag var däremot Sally sjuk, men dom andra barnen duger väl också. När jag kom och hämtade hade Isabelle dock Sallys skor på sig. Haha, hon kan inte låta bli. Och så hade fröknarna satt på henne en annan tjejs byxor. Ojojoj..snart får man väl med sig fel barn.

Igår var det matte på schemat. Fick nästan panik när läraren stod och förklarade en massa på tavlan och jag fattade nada! Men jag satt hemma igår och på jobbet idag och börjar förstå litegrann. Tror jag.
I morrn ska jag dit igen. Och efter lunch hämtar jag Bellis så åker vi till Ljusdal och vinkar av mamma och syster som ska till Kreta!! Jag vill också ju!

Fick även en p-bot idag. Jag trodde jag stod på en besöksparkering på solbågen. Men det gällde tydligen efter sju... såå omoget. Tommie fick också en för att han stod vid porten. Men han kan iaf bli av med sin pga flytten.

Well well... efter en liten dispyt vid matbordet (inget var bra), sagoläsning och bad så blev det läggdags. Själv har jag ätit hallon o blåbär nu, tänt ett ljus och har torsdagsmys. God kväll!

Rufstufs efter badet :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
vägen fram vägen till RECEPT-OCH VIKTBLOGG LCHF

Vad roligt! :) Håll utkik sen i bloggen efter vinnaren :) (Och tack så mycket för den fina kommentaren :))

2010-09-03 16:48:35
URL: http://vagenfram.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0