Tjatter om allt...

Dagen började med en mattelektion. Sen hem och plugga och sen BODYPUMP.
Första gången på drygt ett år måste det bli... Var ju alltså på hudikgym. Det var större än jag trodde där. Jag trodde att det kanske bara fanns ett rum, men inte då. Jag fick fråga mig fram och tillslut kom jag rätt :)
Jag tog det relativt lugnt. Vågade inte ta några större vikter, men jag var alldeles darrig på benen efteråt ändå.
Efter dusch och spenatsöppa så åkte jag till Tommie. Där låg stumpan och sussade i sin säng.
När hon vaknade fick jag världens största kram.

När vi kom hem bjöd jag fröken på lite middag. Tvärvägrade. Precis som igår. Lika den jättegoda mannagrynsgröten jag gjorde i kväll sket hon i.

Kom ju på att vi hade nada till frulle i morrn så vi tog vagnen ner på maxi. Där skulle hon åka bilvagnen. Men som vanligt hoppar hon ur efter 30 sekunder. Jag går en bit och tittar åt ett annat håll, och sen är hon borta!
Jag tittar vid leksakerna där hon stod sist, men hon syns inte till. Jag ropar, får inget svar. Jag frågar till och med en kvinna som stod där och paniken började växa. Kvinnan såg sen nåt borta vid kalsongerna. Och där står hon. Jag tappade bort henne i kanske 1 minut. Det var en jävla lång minut. Man hinner tänka så mycket. Jag tror jämt att nån kommer ta henne, nån sjuk jävel som bara lyfter henne och går. Såna hemska tankar har jag. Bäst man har ögonen med sig.

Stumpans pratande blir roligare att lyssna på också. Nu säger hon någorlunda riktiga meningar. T.ex: "Kommer pappa snart? frågade hon här om dagen. Och ofta kommer hon och klappar mig på kinden och säger "lilla gumman.." :P

I kväll har vi haft fredagsmys. Kollat på idol och ätit godis. Ja, jag är bra att synda. Allra helst på helgerna. Men på veckorna är jag ganska hård. Isabelle köpte en klubba som hon suttit och sugit på en evighet. Såklart fastna den i hennes nytvättade hår... Men nu ligger hon och sover. Somnade på två röda.

I morrn blir det nog en sväng på marknaden :) Trevlig helg!

Skulle förresten vilja efterlysa den här mössan också..undrar vart den tog vägen. Så himla söt ju :)



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0