Happy days!

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR....älskade vår. Härliga tider är det nu. Isabelle fick inviga sina gympapjux i morse. Ännu ett vårtecken!

Satt ute i solskenet med en kopp kaffe nyss. Ljuvligt! Har även vart ute och plockat lite ris. Så sen ska det hem och pyntas lite. Undrar om äggen får hänga i fred...

Snart får man helg. Då ska vi vara ute. Kanske ta en tripp till borgarparken?
Måste iväg till Sundsvall också. Måste köpa framhjulslager till biljäkeln. Kan den någonsin bara vara bra?
Och däcken ska bytas senast i morrn. Jäkla människor att behöva ändra saker jämt. Trodde jag hade 2 veckor till på mig.

Och jag fyller år om en månad. Hur gick det till? Ska man ha kalas? Eller vad gör man? Kanske får försöka styra upp nåt. Nåt som blir bättre än förra året. Misslyckat imo. Inte gästernas fel måste jag poängtera.

Jao jag har ju inte så mycket att säga i vanlig ordning. Jag är bara så nöjd med tillvaron (förutom bilen och en oviss framtid). Happy days anyway!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0