Ingen big deal...

Någon uppmärksammade att jag visst hade kört in i en grannes staket. Och jo, jag erkänner. Det hände både 1 och 2 ggr ganska precis efter jag fått mitt körkort. En gång backade jag ut från våran uppfart och svängde lite väl mycket så det knakade till ordentligt i staketet som vi delade med våra grannar (kedjehus you know...). Det blev ganska lutande efter det. Det jobbiga var att hela grannfamiljen stod på bron just då. Jag gick inte ur bilen. Jag sa inte förlåt, ingen fara. Jag sa ingenting. Jag log lite osäkert och vinkade lite lätt, sen gasade jag fort därifrån.
Men våra grannar hade ju inte alla hemma, så det gjorde inte så mycket. Ingen big deal. Men gud vad hungrig jag blev på hamburgare nu. Mmm... annars längtar jag tills jag får helg. Vilket blir om si sådär 5 timmar. Weewee!!
Have a nice day!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0