Påskpyssel

Jag är inte den kreativa typen. Men ändå fick jag ett ryck idag och frågade tösabiten om hon hade lust att göra lite påskpyssel. Självklart ville hon det. Då tager man vad man haver. Blev lite vattenfärger, en gul, riven servett, fjädrar, glitternagellack. Blåste ur ett ägg också som vi ska hänga i påskriset när jag skaffat nåt. Ska gå på jakt i morgon. Isabelle tyckte även att mina fina påskägg som vanligtvis brukar hänga i riset borde målas om. Jag ville inte se några sura miner under vårt påskpyssel så det gjorde ju ingenting. Blir mer charm i det hela om det inte är helt hundra färgmässigt. Vi måste även gå på kyckling-jakt. Vi måste ju åtminstone ha EN jävla porslinkyckling i hemmet. Bara för att. Inte för att vi kommer vara hemma i påsk. Bara ändå. När man har barn skall alla högtider firas på ett eller annat vis. Det är en oskriven regel.


Nagellacks-sniffning ingår i påskpysslet



Förbättrar ett ägg.



Noggrann konstnär.



Redo för påsken!



Underbart vackert konstverk!



Hönsmamma.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0